Freitag, 24. Juni 2011

Carlo fährt (wie immer!!) und wir bloggen (wie so oft)

Nun haben wir einige Meilen keine schwierige Strecke und können Euch wieder von Carlo berichten.

Ja - das RAAM ist eine extreme Herausforderung. Carlo steigt nach seinen Pausen nicht mehr so dynamisch aus dem Wohnmobil...


Bahnübergänge sind in dieser Region selten geschlossen. Aber wenn, dann reicht die Zeit locker für Verpflegung, Gespräche und Informationen zum Streckenverlauf.

Nach den mehrspurigen "Autobahnen" gibt es auch Abschnitte "direkt im Vorgarten" der Bewohner...

Noch immer zentral und nicht wegzudenken: Regelmässiges essen und trinken. Carlo macht das sehr diszipliniert und muss nur selten "gefüttert" werden.


Carlo gibt alles! Und es sieht erfolgversprechend aus. Auch wenn die ausstehenden rund 530 Meilen zuerst noch absolviert werden müssen.

Grüsse aus dem Follow-Car: AnMiMa

6 Kommentare:

Am/um 24. Juni 2011 um 21:55 , Anonymous alexander krenzler meinte...

hej carlo! halte dir ab jetzt bitte immer vor augen, dass du bald zu den 20. härtesten radfahrer der welt gehörst!!!

beste grüße und weiter fokussieren! alexander

 
Am/um 24. Juni 2011 um 22:17 , Anonymous Anonym meinte...

hallo team haller...die bilder sprechen bänder...ich zieh jetzt schon den hut vor euch allen....

es isch unglaublich was ihar da alli machend...wenn ich dr carlo ufem einte bild gsehn, denn tuet mer selber grad alles weh..:-)carlo du schaffsch das...!!!!!

en kräftige greuss an carlo

lg roman

 
Am/um 24. Juni 2011 um 22:45 , Anonymous Marianne meinte...

Hallo Team Haller
da chan mer nur no Duume trucke und ganz vil Energie und Chraft über dä Teich schicke. Das isch eifach unglaublich, was bi eu abgaht! IHR PACKED'S, GÄND VOLLGAS!!!
beschti Grüess

 
Am/um 24. Juni 2011 um 23:12 , Anonymous Walter Reichmuth meinte...

Bin uf em Heiwäg vom Usgang und ha natürli no schnell bi eu verbi müesse luege, wies eusem Hero gaht bzw. radlet. Es gseht zum Glück wie üblich guet us (usser de Michi, wo überall nur umehockt oder frisst ;-)) und ich chan wohl beruhigt is Bett. Bin aber in Gedanke bi eu und säg nur immer wieder: go Carlo gooooo!!! Du schaffsch das. Isch ja nur no en Chatzesprung :-) Walti

 
Am/um 24. Juni 2011 um 23:25 , Anonymous Anonym meinte...

Hey Brüeder und Team
Schick eu in Gedanke ganz viel Kraft und druck witerhin Dümmä! Dä Pascal chunnt jede Tag vo dä Schuel hei und froget gits neui Föteli und Bricht vom Götti. Mir sind mega stolz uf di Carlo! Und danke am Team für diä gueti Betreuig. Also Carlo au vo üs äs go Carlo gooooooo! Du schaffsch da ! Grüessli vo Sabine und Pascal

 
Am/um 25. Juni 2011 um 07:10 , Anonymous Anonym meinte...

Hey Carlo und Team
Es isch unglaublich was ihr da leischtet. da isch min heiwäg nach äm nachtdienst und 250 Höhemeter ja nur än chindsgiusflug....
Ich find das Super wie ihr das machäd mit äm Blogg usw. Mir sind scho ali im RAAM Fieber und drukäd äm Carlo ali dümä.
Ich wünsch eu allnä viel Kraft uf dä letztschtä Kilometer und dass sie schon bald hinter eu sind. gruss Adi us dä EZ ;-)

 

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite