Montag, 27. Juni 2011

Herzliche Gratulation!!!

Ohne Worte





Am Donnerstag, 30.6.2011 mit LX17 ab JFK landen wir um 08:05 in Zürich.

39 Kommentare:

Am/um 27. Juni 2011 um 13:05 , Anonymous Anonym meinte...

Herzlichi Gratulation an Carlo und as ganzi Team. Super, super, super, super Suuuuuuuuuuuper!!!
Genial, toll, fänomenaaaal. Eifach nur de Hammer. Stéphane

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:07 , Anonymous Anonym meinte...

Genial!! Herzliche Gratulation zu dieser super Leistung! Gruess Tinu

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:10 , Anonymous Anonym meinte...

Gratuliere! Was unmöglich scheint ist es offenbar manchmal doch nicht ;-) En liebe Gruess, Michi + Frauen aus Dübendorf

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:13 , Anonymous alexander krenzler meinte...

!!!CONGRATS!!!

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:13 , Anonymous Anonym meinte...

herzlichi gratulation...es isch eifach numme hammermegamonstermässigi geili super leistig fu eu allne...und carlo, "du bisch dr WAHNSINN"..:-)

gruss roman

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:14 , Anonymous Anonym meinte...

Bravo Team, bravo Karl!

Gratuliere vo Herze zu dere Wahnsinns-Leischtig!

Sheila

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:14 , Anonymous Anonym meinte...

Eifach numä genial! Gnüssed de Erfolg! Mir gratuliered am ganzä Team!
Gruess Helen + Claude

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:21 , Anonymous Anonym meinte...

Hey grosse Brüeder, mir gratuliered dir mega mega fescht zu därä unglaubliche Leistig!! Mir möget's dir sooooo gönne, dass es du gschafft häsch :-)). Und natürli au am ganze Team herzlichi Gratulation!

Ihr sind alli mega hammergeil gsi, all die Täg!

Liebs Grüessli, Nadine, Andi, Alina, Nico

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:24 , Anonymous Anonym meinte...

Wow! Gschafft! S Mitfiebere hät es glücklichs Ändi gno! Ich bin tüüf beiidruckt vo de Riiiise-Leischtig vom Karl und au vom Team, wo kei Müeh gschücht hät und sin "Star" rund um d'Uhr beschtens umsorgt hät. GANZ HERZLICHI GRATULATION!!!
Liebe Gruess, Brigitte

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:34 , Anonymous Tönz meinte...

Hey super herzliche Gratulation an alle und hoffendlich as weichs Bett für en tüüfa Schlof...dä händ iher euch verdient.

Gruss Tönz

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:37 , Anonymous Anonym meinte...

WOW! YES! Bisch en SIEBE-SIÄCH!
Herzlichi Gratulation!!!!

Gruess

Caroline RO-C-RWCITY, 3B

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:43 , Anonymous Anonym meinte...

Die grossartige Leistung von Karl Haller am RAAM habe auch ich mitverfolgt. Sein Erfolg freut mich riesig und dazu gratuliere ich ihm und seinem Team ganz herzlich.
Philipp Hotzenköcherle

 
Am/um 27. Juni 2011 um 13:46 , Anonymous Anonym meinte...

herzlichi gratulation dir carlo und dim team! ich lupf dä huet ab eu!! jetzt wirds ja richtig langwielig ohni eue blog:-(
gruess särli

 
Am/um 27. Juni 2011 um 14:01 , Anonymous Anonym meinte...

hey Karl,

s'ganzi Huwiler Sport Team gratuliert Der für di super Leistig.

S'Huwiler Sport Team

 
Am/um 27. Juni 2011 um 14:04 , Anonymous Anonym meinte...

Herzlichi Gratulation! Eifach super gmacht!!
Liebi Grüess
Claudia

 
Am/um 27. Juni 2011 um 14:32 , Anonymous Anonym meinte...

Ein Team von Strahlefrauen und Strahlemännern. Schöner könnte ein Zielfoto nicht sein.

Nochmals herzliche Gratulation an alle.

Pedro

 
Am/um 27. Juni 2011 um 14:36 , Blogger Sandra meinte...

Bravo an alle! Geniesst den Erfolg!

Liebe Grüsse von Michi F.s Cousine in Florida

 
Am/um 27. Juni 2011 um 14:57 , Anonymous Anonym meinte...

Geile Leistung!!! Hammer mässig.

sportlicher Gruss
Aaron

 
Am/um 27. Juni 2011 um 15:29 , Anonymous Anonym meinte...

Herzlichi Gratulation au vo mer! Eifach hammergeil!!!! Liebe Gruess Mel

 
Am/um 27. Juni 2011 um 15:32 , Anonymous Anonym meinte...

Super Leistig!!! Herzlichi Gratulation am Karl und sim Team.
Gruess Marc Egger

 
Am/um 27. Juni 2011 um 15:33 , Anonymous Anonym meinte...

Unglaublich, Herzlichi Gratulation !!!
Karl, du bisch en Spinner :-)
Gueti Erholig und en liebe Gruess as ganze Team
Stefan vom DPA

 
Am/um 27. Juni 2011 um 15:35 , Anonymous Anonym meinte...

Hut ab vor der wahnsinnigen Leistung. Dir und dem ganzen Team herzliche Gratulation zum Durchhalten bis zum Schluss.
En Gruess us de City, Urs

 
Am/um 27. Juni 2011 um 16:06 , Anonymous Daniela meinte...

Ganz herzlichi Gratulation für de riiiiese Erfolg! E hammer Leistig! Genial, dass du Carlo und ihr s'ganze Team das ali händ möge durehebä!

beidruckti, bewunderndi und sehr freudigi Grüess vo de Daniela

 
Am/um 27. Juni 2011 um 16:45 , Anonymous Anonym meinte...

Howdy Carlo und Team, je suis meh als baff, mir fehlen die Steigerungsworte für unglaublich, rüüdig, beeindruckend, Teamleistung und -work. Carlo hat sich den Traum erfüllt, mit enormer Willensleistung aber auch dank dem Team. Geniesst noch die Ostküste der USA oder den Big Apple. Live aus dem Rathaus zu Zürich, Rolf

 
Am/um 27. Juni 2011 um 17:36 , Anonymous Anonym meinte...

*hand am helm und salutiert*

grz vom spez vögi

 
Am/um 27. Juni 2011 um 17:43 , Anonymous Anonym meinte...

Dem ganzen Team super Leistung die Ihr alle gemacht haben! Jetzt werde ich weniger surfen um zu schauen wo Ihr seid. Carlo wünsche ich alles GUTE in der Zukunft...........

 
Am/um 27. Juni 2011 um 18:40 , Anonymous Anonym meinte...

Unglaublich was Du Carlo do mit riesigem Elan und Ehrgiz gschafft hesch, das isch eifach de Wahnsinn. Ganz herzlichi Gratulation! Gratulation au as Team und viele, viele Dank für die spannende und unterhaltsame Bloggiträg mit de schöne Bilder. Ich wünsch Eu ganz e schöni Fir und vorallem dass ihr emol usgiebig zu Schlaf chömmed :-). Gruess Adi / DPC

 
Am/um 27. Juni 2011 um 18:42 , Anonymous Anonym meinte...

*Herzliche Gratulation*
Ich gratuliere Carlo ganz herzlich zu seiner wahnsinnigen Leistung. Ohne seine Crew hätte er es aber bestimmt nicht so weit gebracht... ;o)
Feiert euren Erfolg in vollen zügen!

Eigentlich ist es schade, dass es schon vorbei ist... Ich vermisse euren tollen Blog schon jetzt ;o)

Lg Fabio

 
Am/um 27. Juni 2011 um 18:58 , Anonymous Anonym meinte...

Ganz herzliche Gratulation vom Nachbar ;-) zu dieser wahnsinnigen Leistung!!

Lg Thomas

 
Am/um 27. Juni 2011 um 19:37 , Anonymous Anonym meinte...

Gratulier ganz herzlich liebe Brüeder und Team Haller! I ha mega freut , respekt und bi übermässig stolz! Bravoooooooooooooooo! Grandiosi Leistig ! Bi überwältigt ! Jetzt fiired schön und vor allem schlofed denn guet und lang! Liebi Grüess vo Sabine, Michi, Pascal , Lara und Renzo

 
Am/um 27. Juni 2011 um 22:57 , Anonymous Anonym meinte...

...und jetzt, was mached mir jetzt? Du stahsch da im Ziel und was sölled mir arme Blogger in Zuekunft ohni euri Iträg mache? Ich würd säge, ganz eifach stolz si uf so en tolle Arbetskolleg wo zäme mit sim Team so e unglaublichi Leischtig vollbracht hät. Nomal ganz herzlichi Gratulation. Und hoffentlich gits glich no es paar Afterraceinfos. Mir raam412.blogspot.com-Süchtige werdet sicher no es paar mal verbisurfe. Und ihr schlafed ersch mal guet und pfleged de Carlo :-) Gruez Walti

 
Am/um 28. Juni 2011 um 00:21 , Anonymous Anonym meinte...

...dem Kommentar schlüss ich mich a....;-)

Gruess Helena

 
Am/um 28. Juni 2011 um 08:11 , Anonymous Anonym meinte...

... wobii isch au schön, mal am 5i ufzstah und nid grad de pc alah... bin nid soooo es vorbild gsi für mini chind, ide letschte paar täg! :-)

Sheila

 
Am/um 28. Juni 2011 um 11:08 , Anonymous Anonym meinte...

Herzliche Gratulation zu dieser Superleistung. Hoffe du kannst dich noch etwas erholen bis Donnerstag. Lieben Gruss Deine Nachbarn Anna und Marcus

 
Am/um 28. Juni 2011 um 15:15 , Anonymous Anonym meinte...

Hallo Carlo und Team
Herzliche Gratulation zu dieser mega Leistung von Athlet und Team! Au mier vo dr Uusbildig händ üch täglich im Plog begleitet und mitgfieberet. Wir wünschen Euch einen angenehmen Ausklang in den USA und eine gute Heimreise.
Mit den besten Grüssen vo dr Bahnhofbrugg. Markus Walker

 
Am/um 28. Juni 2011 um 16:21 , Anonymous Claudia und Edi meinte...

Lieber Carlo
Wir sind geplättet! Herzliche Gratulation, einfach super. Dem ganzen Team verleihen wir "Hochachtung".

Liebe Grüsse Claudia und Edi Bikepower Neerach

 
Am/um 28. Juni 2011 um 17:41 , Anonymous Anonym meinte...

Ich chan eigentlich nöd meh schriebe, als scho all andere gschriebe händ! Herzlichi Gratulation, absolut de Hammer, was du Carlo gleistet häsch und au dies Team hät mini Hochachtig! Ich verbüge mich tüüf!

Lg, Isa Gredig

 
Am/um 29. Juni 2011 um 12:01 , Anonymous my-Spexx.de Team meinte...

Wir gratulieren dir zu diesem Ergebnis und freuen uns sehr für dich. Eine tolle Leistung und sicherlich ein unglaubliches Abenteuer was du in den USA erlebt hast.

Wir wünschen dir eine gute Heimreise.
Grüße vom my-Spexx Team.

 
Am/um 29. Juni 2011 um 12:38 , Anonymous Anonym meinte...

Herzliche gratulation Carlo! Das ist wirklich einmalig, abenteuerlich und exausting!
Ich wünsche euch ganz eine schöne Rückreise*
Liebe Grüsse Denise & das TWW team ;o)

 

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite